Bijna op reis! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Iris Lechner - WaarBenJij.nu Bijna op reis! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Iris Lechner - WaarBenJij.nu

Bijna op reis!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 Januari 2014 | Nederland, Groningen

En dan is het bijna zover, morgen rond deze tijd zit ik ergens in de lucht op weg naar Costa Rica! Na 3,5 maand werken in Engeland, een paar weekjes rust en voorbereiding in Nederland ga ik weg. Al mijn bezittingen zijn ingepakt, de laatste vaccinatie is gedaan, visa zijn aangevraagd en ik ben ingecheckt voor mijn vlucht. Nu ik zo achter de computer zit besef ik nog niet helemaal dat ik voor vier maanden wegga naar een heel ander werelddeel. Heel kort over wat ik daar van plan ben om te gaan doen: eerst ga ik een week Spaanse opfriscursus in Turrialba doen, een stad in het midden van Costa Rica en daarna minstens vier weken vrijwilligerswerk in Puerto Viejo, een klein dorpje aan de Caribische kust. Vervolgens ga ik ongeveer een maand door Panama en Costa Rica rondtrekken (en ja, wees gerust, deze twee landen zijn veilig). Dan heb ik een rondtocht geboekt bij een jongerenreis organisatie waarmee ik een maand door de rest van Midden Amerika zal reizen en tot slot ga ik nog relaxen, uitrusten en nóg bruiner worden op de stranden van Mexico en Belize. En dan zal ik ergens eind mei terugkomen! Zo zit mijn planning in elkaar, maar hoe het uiteindelijk zal gaan, wie weet?
In ieder geval ga ik in Nederland de hageslag, pindakaas, kroketten en drop missen. (En toch ook wel een beetje alle mensen hier)
En zo vlak voor vertrek ben ik een klein beetje zenuwachtig maar ik heb er vooral heel veel zin in!
Tot gauw,

Liefs,

Iris

  • 24 Januari 2014 - 21:21

    Brigitte :

    Nou, en ik zwaai je morgen dus uit, bij de poortjes van Schiphol. En wens je heel, heel veel plezier en vast een bijzondere tijd.

  • 24 Januari 2014 - 23:11

    Stefan:

    Gaan we je eerst morgen maar eens wegbrengen en uitzwaaien op Schiphol.

  • 27 Januari 2014 - 17:19

    Michiel:

    in ieder geval een betere temperatuur dan hier. heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Naast mijn liefde voor reizen houd ik van lezen, nieuwe talen leren, culturen ontdekken, muziek luisteren en sporten.

Actief sinds 06 Dec. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 12005

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 29 Mei 2014

Costa Rica & Midden Amerika

21 September 2013 - 04 Januari 2014

Werken in Sidmouth

Landen bezocht: